LAZYCAM PRO + lenkiška perdanga

Gamintojas: ArtSoft
Prekės kodas: MX-LAZYCAM-PRO-PL
Prieinamumas: Prekių pristatymas 6-11 d.d.
Planuojama gavimo data po užsakymo: 2025-02-13
120.00€
Be mokesčių: 99.17€

Kiekis

Dėmesio! Prieš pirkdami licenciją, perskaitykite gaminį. ir tada protingai nusipirk. nes negalima grąžinti licencijos.

Įsigiję programą iš mūsų įmonės, gausite techninę pagalbą, įtrauktą į kainą. Esame oficialus ArtSoft programinės įrangos platintojas. Kasdien surenkame valdymo komplektus CNC staklėms. Per daugelį metų dirbdami su LazyCam programa mes su ja susipažinome :).

„LazyCam“ (LC) iš „ArtSoft Newfangled Solutions“ yra paprasta, nemokama programa, su kuria galime lengvai ir greitai generuoti G kodą, kurį vėliau galime vykdyti „Mach3“. G kodo generavimas pagrįstas DXF arba HPGL vektoriniais failais. Taip pat galima importuoti grafinius failus, pvz., JPG arba BMP. LC pagrindinėje versijoje pristatomas kartu su Mach3 programa. Galima įsigyti PRO versiją, kuri leis naudotis papildomomis funkcijomis, tokiomis kaip: kišenių parinkimas, poslinkių kūrimas (įrankio skersmens korekcija), G kodo paruošimas tekinimo staklei ar Styroplotteriui. Jei demonstracinėje versijoje naudojame Mach3 (be įsigytos licencijos), sugeneruojamas G kodas yra ribojamas iki 50 eilučių.

LC programinę įrangą galime įdiegti Mach3 programos diegimo metu. Taip pat galime bet kada įdiegti. LC diegimo failas yra pagrindiniame Mach3 programos aplanke (standartas: C:/Mach3). Taip pat galite atsisiųsti iš mūsų svetainės. Perkant LC programos licenciją, taip pat bus galima įsigyti lenkišką LC programos versiją.

LazyCam yra bandomoji programinės įrangos versija ir daugiau jos naujinimų neplanuojama. Todėl kai kurios funkcijos gali neveikti visiškai tinkamai. Prieš įsigydami licenciją, perskaitykite LC programinės įrangos instrukcijas ir patikrinkite jos galimybes, kad atitiktų jūsų poreikius.

Kaip veikia LazyCam

Norėdami pradėti dirbti su LazyCam, mums reikia CAD programos, pvz., AutoCad, kurioje paruošime įrankio kelią, išsaugodami jį su atitinkamu plėtiniu. Tada jį reikia įkelti į LC programą. Kraunant projektą galime rinktis iš keturių darbo režimų: Frezė (frezavimo staklės), Turn (tekinimo staklės), Plazm (plazminė). ir putplastis (stiroploteris). Pasirinkus vieną iš aukščiau nurodytų darbo režimų, bus įkeltas atitinkamas postprocesorius, kuris leis generuoti G kodą pasirinktam mašinos tipui. Įkėlus įrankio kelią, programa automatiškai jį konvertuos į sluoksnius (Sluoksnius), kuriuose bus visa informacija, kurią norime apdoroti; toliau vadinamos grandinėmis, kurios savo ruožtu susideda iš grandžių (subjektų). Visiems šiems elementams galėsime nustatyti apdirbimo parametrus, tokius kaip: vykdymo seka, darbo greitis, įrankio tipas ir kt. Taip pat galime pasinaudoti viena iš LC programos funkcijų, tai yra įrankio skersmens korekcija (poslinka), kišenės pasirinkimas , arba gręžimas. Bet apie tai vėliau.

Pažymėtina, kad LC programa naudojama tik CAD programoje paruoštam įrankio keliui konvertuoti į G kodą. Negalime ten redaguoti elementų, išskyrus jų ištrynimą, jų dydžio ir vietos keitimą. Projektą galime bet kada išsaugoti arba nusiųsti į Mach3 programą, kur galime jį imituoti arba pradėti apdoroti duotą elementą. Darbo modeliavimas galimas ir pačioje LC programoje.

Darbas su LazyCam

LC programą galima paleisti iš Mach3 programos. Taip pat galime naudoti mūsų sukurtą nuorodą. pvz., darbalaukyje. Bet. kai vykdome programą su Mach3. tada galima automatiškai siųsti G kodą tiesiai į Mah3 programą. kur galime tai išbandyti. arba atlikti. Norėdami paleisti LC, Mach3 meniu Failas pasirinkite LazyCam. Šio meniu nebuvimas reiškia. kad LC programa nebuvo įdiegta. Diegimo failas yra pagrindiniame Mach3 aplanke (LazyCamInstall failas).

Langas, kuris pasirodys paleidus LC programą, parodytas žemiau. su įdiegta lenkų kalbos perdanga.


1 pav. Pagrindinio programos lango vaizdas

LC programos darbo sričių vaizdas pateiktas 9 paveiksle (13 psl.). Pačiame viršuje turime meniu. kuriais galime nustatyti programos veikimo parametrus. Žemiau yra nuorodų meniu su reikalingiausiomis funkcijomis. pvz., išsaugoti/įkelti projektą. anuliuoti pakeitimus. arba generuoti G kodą. Ekrano viduryje yra mėlynas laukas, kuriame bus rodomas mūsų projektas. Dešinėje pusėje yra įrankių juosta su visomis programos siūlomomis funkcijomis. Tos pačios funkcijos pasiekiamos meniu Įrankiai (funkcijos aprašymas vėliau). Kairėje yra projekto langas. kur bus rodomas sluoksnio medis. Po šiuo langu yra mygtukai. kurios leidžia perjungti papildomas funkcijas. siūlo PRO programos versija. Tai apima kišenes. Poslinkiai (įrankio skersmens korekcija). arba Tekstas (leidžia įvesti savo tekstą). Žemiau yra renginio juosta. kur rodomi pranešimai, susiję su visomis programos atliekamomis operacijomis. Pačiame apačioje yra būsenos juosta. kuriame rodomi daugumos programos funkcijų patarimai (pranešimas rodomas, kai nukreipiate žymeklį į nurodytą funkciją).
Meniu View naudojimas. o mygtukus Projektas ir Informacija galima įjungti bet kuriuo metu. arba išjungti tam tikro lango rodymą.

Projekto langui. ir įvykių juostą, pele galime pakeisti jų padėtį ekrane. Suėmę tam tikrą langą už mėlynos juostos, galime nuvilkti jį į kitą vietą. Kai uždarysite programą, ji įsimins šiuos pakeitimus, o paleidus programą iš naujo, langai bus rodomi tokiu būdu. ką mes juos nustatėme prieš uždarydami programą.

Norėdami visiškai išnaudoti programos siūlomas funkcijas, turėtume naudoti pelę su slinkties ratuku. Mygtukų priskyrimas ir spartieji klavišai aprašyti toliau:

Ekrane esančius objektus galime pasirinkti kairiuoju pelės klavišu. Spustelėjus mėlyną foną, jų pasirinkimas bus panaikintas. Greitai. dukart spustelėjus mėlyną foną bus sumažintas vaizdas. arba pasukite rodomą įrankių taką.

Dešiniuoju pelės mygtuku iškvieskite iššokantįjį meniu. su kuriais galime pašalinti pasirinktus elementus. arba sukurti. apkrova. ir pašalinkite vadinamąjį šablonus – daugiau apie juos vėliau.

Paspaudus ir laikant apskritimą. ir tada judinant pelę bus pasukta rodoma įrankių juosta. kuri leis žiūrėti iš skirtingų kampų. Tada galime pamatyti, pavyzdžiui, sluoksnio apdorojimo gylio skirtumą.

Jį galime įjungti naudodami klaviatūros klavišą S. ir išjungti apdirbimo modeliavimą (modeliavimo laikas negali būti reguliuojamas).

Laikydami nuspaudę klavišą Shift. o tada judindami pelę laikydami kairįjį mygtuką galime priartinti arba nutolinti.

Laikydami nuspaudę klavišą Ctrl. o tada judindami pelę laikydami nuspaudę kairįjį mygtuką galime perkelti vaizdą bet kuria kryptimi.

Meniu aprašymas

Naudodami meniu Failas galime importuoti konkretų failo tipą. ar įkelti šiuo metu į Mach3 programą įkeltą G kodo failą. Taip pat galime išsaugoti LC (LazyCam) projektą. ir uždarykite dabartinį projektą. arba LC programa.

Naujas projektas – iškelia langą. kuri leidžia jums sukurti naują projektą su konkrečiais matmenimis -
Atidaryti vektorinį failą – atidaromas vektorinio failo, pvz., DXF, įkėlimo langas. arba HPGL-
Atidaryti vaizdą – atidaromas piešinio įkėlimo langas –
Atidaryta srovė… – bus įkeltas projektas, šiuo metu įkeltas į Mach3 Mill. Dėmesio. Jei G kodas buvo įkeltas į Mach3 iš LC. ir tada Mach3 rankiniu būdu pakeitėme kodą. tai yra tada, kai įkeliame kodą iš Mach3 į LC. jis atsižvelgs į įvestus pakeitimus ir pakeis projektą.
Atidaryti LazyCam projektą – leidžia įkelti anksčiau išsaugotus LC programos projektus
Išsaugoti LazyCam projektą kaip… – leidžia išsaugoti dabartinį projektą konkrečiu pavadinimu –
Išsaugoti LazyCam projektą – išsaugomas pirmą kartą, jis veikia kaip Išsaugoti kaip. Vėlesnių įrašų metu programa greitai išsaugo
Uždaryti projektą – uždaromas dabartinis projektas
Uždaryti programą – uždaroma visa programa.

Naudodami meniu Nustatymai galime pakeisti nustatymus, susijusius su automatinėmis funkcijomis, atliekamomis įkeliant projektą į LC programą. ir G kodo generavimas.

2 pav. G kodo eksporto parinkčių lango vaizdas

Tarp nustatymų, susijusių su projekto įkėlimu į LC. be kita ko, galime nurodyti, kokį postprocesorių norime naudoti. Tai leis mums sugeneruoti atitinkamą G kodą – pritaikytą mūsų valdymui (jei nenaudosime Mach3, galime laisvai redaguoti postprocesorių – tačiau ši tema neapsiriboja šia studija).
Taip pat galime nurodyti kur išsaugoti sukurtus G kodus. pridėti vardą su automatiniu išsaugojimu. pridėti komentarą failo sukūrimo datos forma. Kalbant apie patį G kodą, galime jį apibrėžti. kiek eilučių turi būti sunumeruota. ar įjungti aušinimo skysčio aptarnavimą.

Plunge Clearance – nustato atstumą virš medžiagos, kuriuo programa juda nuo kreiserinio greičio iki medžiagos patekimo greičio nuleidžiant ašį Z. Judėjimas nuleidžiant ašį skirstomas į du etapus: Greitas nusileidimas. o tada gilintis į medžiagą nustatytu greičiu. Jei parametras nustatytas į 0, funkcija išjungta. o ašies judėjimas vyksta nuo pravažiavimo aukščio iki pjovimo gylio (pjovimo lygis) esant pastoviam apibrėžtam medžiagos patekimo į medžiagą greičiui (įstūmimo greitis). Toliau pateikiamas G kodo fragmento pavyzdys. kur įstūmimo klirenso parametras buvo nustatytas į 1 mm. Praėjimo aukštis 2 mm. a Pjovimo gylis -1 mm:

N20 G0 Z2.0000 <-įrankio pakėlimas į kreiserinį aukštį
N25 M3
N30 X1.0000 Y3.5000
N35 Z1.0000 <- greitas ašies nuleidimas ( įstūmimo prošvaisa)
N40 G1 Z-1.0000 F60.00 < -įvažiavimas į medžiagą

Pakėlimas į kreiserinį aukštį atliekamas naudojant G0 (greitasis judėjimas), o ašies nuleidimas iki įstūmimo klirenso nurodyto aukščio taip pat atliekamas naudojant G0. Nuo šio taško judėjimas vyksta nustatytu 60 greičiu (naudojant G1 funkciją).

Žemiau yra tas pats kodo fragmentas. išskyrus tai, kad įstūmimo klirenso parametras nustatytas į 0.

N20 G0 Z2.0000
N25 M3
N30 X1.0000 Y3.5000
N35 G1 Z-1.0000 F60.00

Kaip mes matome. Z ašis iš karto nuleidžiama nustatytu greičiu. naudojant G1 (šiuo atveju trūksta N35 eilutės iš ankstesnio pavyzdžio).

Paprastai pastūmos greitųjų ėjimų metu (G0) yra daug greitesnės nei apdirbimo metu (G1). Apibrėžus įstūmimo klirenso parametrą, galite pagreitinti apdirbimo procesą. susiję su Z ašies nuleidimu (dalis judėjimo žemyn gali vykti didesniu greičiu).

Eksporto lange pasirinkę atitinkamas funkcijas, spustelėkite Gerai, kad išsaugotumėte pakeitimus.

Automatinio nustatymo parinktys leidžia mums, be kita ko, automatiškai optimizuoti įrankio kelią. Jei ši parinktis nepasirinkta. tada pjovimo tvarka atitiks tai, kas buvo įkelta, pvz., iš DXF failo. Tačiau jei funkcija įjungta. tada programa pakeis vykdymo tvarką. kad būtų kuo mažiau skrydžių tarp objektų. Reikia pažymėti. kad pjovimo operacijos būtų kuo mažesnės, kad būtų galima kuo mažiau pakeisti įrankį. Pjovimo tvarką programos naudotojas gali keisti ir rankiniu būdu. Daugiau apie tai vėliau vadove.

Line Connection Tolerance funkcija – nustato minimalų atstumą tarp dviejų linijų galų viename sluoksnyje. kad LC programa pridėtų praėjimo judesį tarp jų pjovimo (jei atstumas mažesnis už nurodytą reikšmę, tai linijos bus karpomos nuolat – be praėjimų tarp jų).


3 pav. Įkėlimo parinkčių nustatymų lango vaizdas. ir automatinių nustatymų funkcija



Įrankių meniu galite pasirinkti LC programos siūlomas funkcijas. Šios funkcijos taip pat yra įrankių juostoje, esančioje dešinėje pagrindinio programos lango pusėje. Šie įrankiai yra kiekviename LC programos modulyje (frezavimo staklės, tekinimo staklės, plazma). tačiau ne visos funkcijos veikia kiekviename modulyje. Šios funkcijos tikslas yra toks:

AutoSettings – atlieka meniu Settings/…AutoSettings pasirinktas funkcijas (įskaitant: įrankio kelio optimizavimą, sluoksnio regeneravimą, parengiamųjų judesių pridėjimą, pradžios taško keitimą).
Mastelio keitimas – leidžia padidinti pasirinktą projekto sritį. Rodymas atliekamas jį apjuosiant. naudojant kairįjį pelės mygtuką. Dukart spustelėjus greitai grįšite į pradinį vaizdą (tolinama).
Trinti grandinę – ištrina pasirinktą grandinę (rodomas ištrynimą patvirtinantis langas).
Nustatyti kilmę – nustato projekto pradžią į minimalias x ir y reikšmes.
Mastelio keitimas – rodomas langas. kuri leidžia padidinti viso projekto mastelį. Taip pat galime konvertuoti vienetus iš mm į colius ir atvirkščiai.

4 pav. Mastelio keitimo funkcijos lango vaizdas

Perkelti grandinę – pasirodo dialogo langas. kuri leidžia keisti pasirinktos grandinės padėtį (tam tikrame sluoksnyje) naudojant pelę. arba nurodant X ir Y ašių reikšmes, kiek objektas turi būti perkeltas. Ši funkcija taikoma tekstui, įvestam naudojant LC programą.

5 pav. Funkcijos „Move Chain“ lango vaizdas

Taip pat galima grandinę perkelti į kitą sluoksnį. Norėdami tai padaryti, projekto medyje (kairėje programos ekrano pusėje) turime pasirinkti nurodytą grandinę. Tada dešiniuoju pelės mygtuku spustelėkite ir pasirinkite atitinkamą meniu: Perkelti grandinę iš naujo sluoksnio . arba Perkelti eilutę į sluoksnį . Naujame lange įveskite sluoksnio pavadinimą. kuriuos norime naudoti.

6 pav. Iliustracija, kaip perkelti elementą į kitą sluoksnį

Nustatyti sluoksnio gylį – ši funkcija leidžia greitai nustatyti duoto sluoksnio apdorojimo gylį (pasirinkus grandinę, pasirinkti nustatyto gylio funkciją. Tada pele galima nustatyti gylio reikšmę – virš arba ant paviršiaus detalė – spustelėdami kairįjį mygtuką patvirtinate pakeitimą). Kitas būdas pakeisti tam tikro sluoksnio apdorojimo gylį yra eiti į skirtuką Sluoksniai. kur galime tai apibrėžti. Daugiau apie tai 3.3 skyriuje.


7 pav. Iliustracija, kaip naudoti funkciją Set Layer Depth

Skylių gręžimas – ši funkcija leidžia pasirinktą grandinę (apskritimą) paversti gręžimo tašku. Ne visos CAD programos leidžia įterpti tašką. o mes galime nubrėžti tik tam tikro skersmens apskritimą. Norėdami naudoti funkciją, pasirinkite apskritimą. tada spustelėkite skylių gręžimo funkciją. Tada pasirinkta grandinė bus ištrinta. jo vietoje bus sukurtas taškas. kuris buvo perkeltas į naują sluoksnį, pavadintą DRILL.

Išimkite skylę – funkcija veikia netinkamai – nenaudokite!

Pasukti – šios funkcijos iškvietimas leidžia pasukti pasirinktą objektą. arba visą projektą (kai pasirenkame pasukti visą piešimo funkciją). Sukti galima naudojant pelę (judindami pelę nustatome sukimosi kampą ir patvirtiname kairiuoju pelės mygtuku). arba nurodant sukimosi kampo reikšmę.

8 pav. Iliustracija, kaip naudoti funkciją Pasukti

Optimizuokite projektą – LC programa automatiškai optimizuos projekto vykdymo tvarką. kad būtų pasiektas minimalus kelionių tarp įrenginių skaičius.
Ši funkcija įtraukta į automatinės sąrankos funkciją. Projekto vykdymo tvarką gali nustatyti ir pats programos vartotojas.

Išjungti visus prisistatymus – bus ištrinti visi programos nustatyti prisistatymai (Leadings).

Atkurti sluoksnius – programa visus objektus priskirs naujiems sluoksniams. Bus sukurti nauji sluoksniai: Viduje. ir išoriniai sluoksniai (Išorinis). Vidiniuose sluoksniuose bus objektai. kurie yra kituose objektuose. Šie objektai bus nupjauti pirmiausia.

Atšaukti visų pasirinkimą – iškvietus funkciją bus panaikintas visų projekte pasirinktų objektų pasirinkimas.

Be to, įrankių juosta siūlo šias funkcijas (kai kurios funkcijos sutampa su ką tik aptartomis):

Gręžkite skyles skersmuo - panašus į Gręžimo skyles . Su šiuo skirtumu. rodomas langas, kuriame galime nustatyti apskritimų skersmenį. konvertuoti į gręžimo taškus. Visi apskritimai mažesnio skersmens. arba lygus bus paverstas gręžimo taškais.

Naikinti taškus – ši funkcija leidžia ištrinti gręžimo taškus, sukurtus naudojant funkciją Drill holes . ir Išgręžkite skyles, kurių skersmuo .

Mastelio keitimas – leidžia padidinti pele nurodytą plotą (laikykite nuspaudę kairįjį pelės mygtuką ir tada apveskite norimą sritį – dukart spustelėkite norėdami grįžti į pagrindinį vaizdą).

Pasirinkti – leidžia pele pasirinkti kelis elementus (laikykite nuspaudę kairįjį pelės mygtuką ir apibraukite norimą sritį).

Pasirinkti viduje – ši funkcija leidžia greitai pasirinkti grandines, esančias šiuo metu pasirinktame objekte.

Atšaukti pasirinkimą – naudojant funkciją galima panaikinti visų pasirinktų projekto elementų pasirinkimą.

Įjungti/išjungti skrydžius – ši funkcija leidžia ją įjungti. arba išjunkite įrankio kelio rodymą ekrane, kai judate tarp objektų (matoma kaip brūkšninė violetinė linija).

Grandinė / grandis – ši funkcija leidžia pasirinkti grandinę arba grandį renkantis.

Vienas/daug – ši funkcija leidžia nurodyti. Ar galime pasirinkti vieną ekrane? arba keli objektai (grandinė arba nuoroda).

Meniu Rodymas leidžia mums pasirinkti. kurie langai turi būti matomi programoje.


9 pav. LC programos darbo sričių aprašymas
Pagalbos meniu galite peržiūrėti informaciją apie LazyCam versiją. ir įmonės/fizinio asmens pavadinimas. kuriam parengta licencija (pro versija).

Meniu Generuoti galite generuoti G kodą. Kaip bus sugeneruotas gautas failas. priklauso nuo nustatymų meniu Settings/Export Options

Lango viršuje yra mygtukai. kuri leidžia atlikti šiuos veiksmus:

Mygtukų aprašymas

Atidaryti .LCAM – atsidarys langas. kuri leis mums įkelti LazyCam projektą (darbo eigą su LC programa galime išsaugoti bet kada ir tada įkelti, kad baigtume darbą su projektu).

Atidarykite DXF – atsidarys langas. kuri leis mums įkelti vektorinį failą į LC programą. Pasirodžiusio lango apačioje galime pakeisti failo plėtinį. kurį norime įkelti: DXF. PLT. t.t.

Atidarykite grafiką – kaip nurodyta aukščiau. su skirtumu, kad galime įkelti vaizdus JPG formatu. arba BMP.

Load Mach3 – leidžia įkelti šiuo metu į Mach3 programą įkeltą projektą. Ta pati funkcija kaip ir meniu Failas/Atidaryti dabartinį….

Išsaugoti .LCAM – leidžia išsaugoti šiuo metu kuriamo projekto eigą. kad galėtumėte prie jo sugrįžti vėliau.

Anuliuoti – šis mygtukas leidžia anuliuoti paskutinį atliktą pakeitimą –
Reikia pažymėti. kad ši parinktis įmanoma visiems pakeitimams.

Projektas – šis mygtukas leidžia jį įjungti. arba projekto lango rodymo išjungimas (tas pats kaip meniu Rodinys).

Informacija – kaip nurodyta aukščiau. išskyrus tai, kad jis taikomas įvykių langui.

Generuoti G kodą – mygtukas leidžia generuoti G kodą.

Renginių baras

Šiame lange galimi skirtukai. kurie suteikia informacijos apie programos veikimą. ir apie šiuo metu vykdomą projektą.

10 pav. Renginio juostos vaizdas. kartu su turimais skirtukais – čia yra skirtuko Projektas rodinys

Skirtuke Projektas rodoma nuo projekto sukūrimo atliktų veiklų istorija. Dešinėje lango pusėje yra slankiklis. su kuriais galime atsekti darbo istoriją. jei būtina.

Perjungę į skirtuką Extents , matome įkelto projekto pavadinimą. jo minimalios ir didžiausios vertės atskirose ašyse. bendras grandinių skaičius. ir nuorodos (subjektai). Dabartinės pelės žymeklio padėties koordinatės projekte taip pat rodomos apačioje. Viršuje galime nurodyti ryšio toleranciją (Cennection Tol.). kuri informuoja LC programą, koks yra mažiausias atstumas tarp dviejų langelių. žemiau kurio programa juos laiko prijungtais.


11 pav. Įvykio juostos skirtuko Plėtis vaizdas

Skirtuke Sluoksniai galime apibrėžti tam tikro sluoksnio apdorojimo parametrus. įskaitant: įrankio tipą. darbo greitis. pjovimo gylis. arba vadinamasis kreiserinis aukštis.

12 pav. Įvykių juostos skirtuko Sluoksniai vaizdas

Prieš išsamiai aptardami skirtuką Sluoksniai , keli įžanginiai žodžiai apie sluoksnius. Kaip minėta anksčiau. LC programa veikia vadinamuoju Sluoksniai. Kairėje programos lango pusėje yra projekto langas. kuriame yra medis su sluoksniais (matomas pasirinkus skirtuką Projektas – paveikslėlis žemiau).

Kiekviename sluoksnyje yra vadinamasis Grandinės (naudodami pliuso ženklą galime išplėsti sluoksnį ant medžio). ir grandinėse yra. taip vadinamas nuorodos (grandinė taip pat. galime ją išplėsti naudodami pliuso ženklą). Pasirinkto elemento (grandinės/nuorodos) pasirinkimas medyje. paryškins tą elementą įrankių juostos lange ir atvirkščiai. pasirenkant elementą įrankių juostos lange. paryškins pasirinktą grandinę/nuorodą medyje. Programa vykdo visus šio medžio elementus iš viršaus į apačią. Kaip jau buvo minėta, vykdymo tvarką programa gali keisti automatiškai (Auto Settings funkcija – pati programa parinks optimaliausią vykdymo tvarką, kad gautų kuo mažiau praėjimų) – tačiau ši funkcija ne visada veikia optimaliai. tada galime rankiniu būdu pakeisti vykdymo tvarką. Jei kairiuoju pelės mygtuku sugriebsime duotą elementą (sluoksnį/grandinę). tada galime pakeisti jų padėtį ant medžio. kadangi. kai dešiniuoju pelės mygtuku spustelėkite pasirinktą sluoksnį. arba grandine – tada atsidarys iššokantis meniu su. iš kurių galime pašalinti pasirinktą sluoksnį. optimizuoti jo vykdymą. perkelkite grandinę į naują (čia turime pateikti naujai sukurto sluoksnio pavadinimą). arba į kitą. esamą sluoksnį (šiuo atveju pavadinimą pasirenkame iš esamų sluoksnių grupės).

Skirtuko Sluoksniai lauke Sluoksnis galime nurodyti pasirinkto sluoksnio pavadinimą. ar tam tikras sluoksnis turi būti aktyvus. ar ne (skaitykite: padaryta. ar ne). Išjungus nurodytą sluoksnį, bus kad jam priskirti objektai nebus rodomi įrankių juostos lange. ir sluoksnių pakeitimai jam nebus taikomi. Čia taip pat yra tam tikro sluoksnio vykdymo tvarkos peržiūra (numeracija nuo 0).

Mygtukas Sluoksnio įvesties nustatymai paleidžia šį dialogo langą. Šis mygtukas taip pat yra skirtuke Grandinės.


13 pav. Įvesties konfigūracijos lango vaizdas

Tai langas. leidžia mums nustatyti parametrus, susijusius su vadinamuoju įvadai – parengiamieji judesiai. ir kokio tipo apdorojimas bus naudojamas. Kuriant poslinkius naudojami įvadai.
LeadIn Size – nustato įžangos dydį. Tai turėtų būti bent įrankio skersmuo.
LC programa leidžia pasirinkti kelių tipų įvestis: Tiesus. linijos 45 laipsniai. ir Apvalus (arka).
Pasirinkus Leadin ON funkciją – įjungiama Leadin funkcija tam tikram sluoksniui.
Outside/Right – nustato įžangos pridėjimo būdą.
Automatinis – LC programa automatiškai nustato įvesties nustatymus.
Inside/Left – nustato įžangos pridėjimo būdą.
Climb Mill – apibrėžiame tam tikro sluoksnio apdirbimo tipą (Climb įrankis veikia priešingai pastūmos krypčiai, o įprasto apdirbimo metu velenas sukasi pagal pastūmos kryptį).
Gerai – patvirtina atliktus pakeitimus.

Aukščiau nurodyti nustatymai taip pat pasiekiami meniu Nustatymai/Įkrovimo parinktys....


Pasirinkę aukščiau nurodytą funkciją. Įžanga bus automatiškai pridėta pasirinktai grandinei. kuris bus parinktas pagal įvestą dydį. arba pagal eilutės dydį (numatytasis 10%).

Pavyzdžiui. kai pasirenkame Tiesios įvesties tipą (tiesia linija). mes gausime:


14 pav. Įrankio kelio fragmento vaizdas, kai įjungta tiesi įvestis

Operatorius gali paveikti naudojamų įvesties tipą. ir jų vieta. Kairiuoju pelės mygtuku paėmę įvestį, galime jį perkelti pasirinktos grandinės kontūru ir pakeisti jos padėtį.
Pasirinkę funkciją Išjungti Bet kada galime ištrinti savo nustatytus įrašus .
Verta dėmesio. kad jei nebūtų aktyvių prisistatymų. lygiai taip pat galime pakeisti įrankio įėjimo/išėjimo taško padėtį medžiagoje (įrankio trajektorijos lange šie taškai sujungiami per judėjimą simbolizuojančiomis linijomis). Tiesiog paimkite jį kairiuoju pelės mygtuku ir perkelkite į norimą vietą. Tačiau rekomenduojama. kad jis būtų maždaug pasirinktos grandinės vidurys (tai tikrai negali būti grandinės kampas). Prašau prisiminti. kad šio taško padėties pasikeitimo negalima anuliuoti. Atlikę pakeitimus, kuriais esame patenkinti, turėtume optimizuoti projektą.

Skirtuko Sluoksniai lauke Įrankis galime peržiūrėti nurodytam sluoksniui priskirto įrankio parametrus. Kai paspaudžiame mygtuką Įrankis. tada atsidarys naujas langas. kuriais galėsime redaguoti įrankio parametrus (15 pav.).

Kai spustelėjame mygtuką Sukurti tada. atsidarys naujas langas. kur galime nurodyti naujo įrankio pavadinimą. Kai norime sukurti naują įrankį. ir mes jau turime apibrėžtus įrankius. tada kairėje esančiame įrankių sąraše pasirenkame vieną iš elementų. prieš kurdami naują įrankį. Taip pasirinkto įrankio parametrai bus nukopijuoti į naujai sukurtą – tai gali būti naudinga. kai, pavyzdžiui, norime pakeisti tik įrankio pavadinimą. Naudodami mygtuką Ištrinti , galime pašalinti pasirinktą elementą. Naujai sukurtam įrankiui galime apibrėžti šiuos parametrus:

15 pav. Įrankio pasirinkimo lango vaizdas

Įrankio skersmuo – įrankio skersmuo-
Post as Tool# – galime nurodyti įrankio numerį. kuris bus rodomas G-kode-
FeedRate – galime apibrėžti tiekimą, kuriuo apdorojamas tam tikras sluoksnis. Vienetas yra vienetai/min-
Panardinimo greitis - tai greitis, kuriuo įrankis prasiskverbs į medžiagą -
Max Cut p/pass – vienu įrankio praėjimu galime nustatyti, kokio storio medžiaga turi būti surenkama. Šis parametras reikalingas dirbant su keliais leidimais -
Suklis – galime nustatyti suklio greitį. Turėtume nurodyti šį parametrą. jei programa valdo veleną.

Prieš išeinant iš šio lango, visi pakeitimai turi būti patvirtinti mygtuku Išsaugoti parametrus – kitaip visi pakeitimai bus prarasti.

Spustelėjus mygtuką Nustatyti sluoksnius , pasirinktas įrankis bus priskirtas visiems projekto sluoksniams (aktyviems). Nespauskite šio mygtuko. jei norime įrankį priskirti tik šiuo metu pasirinktam sluoksniui.

Skirtuko Sluoksniai lauke Pjovimas galime nurodyti kaip. darbo metu įrankis turi judėti.

16 pav. Skirtuko Sluoksniai Pjovimo lauko vaizdas

Pravažiavimo aukštis – tai aukštis, kuriuo įrankis turi judėti virš medžiagos. perėjimų tarp pjūvių metu.
Pradinis aukštis – tai aukštis virš medžiagos, nuo kurio norime pradėti apdoroti medžiagą (dažniausiai įgauna reikšmę 0).
Pjovimo gylis – nustato, kiek giliai apdirbama detalė (turi būti neigiama reikšmė). Šis parametras yra susijęs su Max Cut p/pass parametru (15 pav.) – pagal šiuos du parametrus nustatome, kiek praėjimų bus atlikta tam tikrame pravažiavime. Pavyzdžiui. jei apibrėžtume. kad tam tikro sluoksnio pjovimo gylis yra 10 mm. ir parametras Cut p/pass buvo nustatytas į 2 mm. tada programa pakartos kelionę 5 kartus. kiekvieną kartą surenkant 2 mm. kad gautumėte nustatytą 10 mm gylį.

Spustelėjus mygtuką Nustatyti sluoksnį , įvesti gyliai bus priskirti tik šiuo metu pasirinktam sluoksniui. Mygtukas Nustatyti sluoksnius nustatys visus aktyvius sluoksnius. Siūloma. kiekvienam sluoksniui atskirai nustatyti apdorojimo parametrus.

Verta dėmesio. kai importuojame, pvz., DXF failą į LC programą. tada programa priima numatytąjį įrankį (kartu su jo parametrais). ir numatytieji kiekvieno sluoksnio/grandinės Z ašies gyliai taip. kad būtų galima parodyti per judesius. Programa nustato medžiagos patekimo greitį (Plunge speed) 60 vnt./min. per praėjimą surinktos medžiagos vertė (Cut p/pass) yra begalinė. o kreiserinis aukštis yra 1 vienetas (mm arba coliai - priklausomai nuo Mach3 programos konfigūracijos).

Jei parametruosime ne pagal savo poreikius. tada su šiais parametrais bus sugeneruotas G kodas.

Lauke Pjovimas taip pat galime nurodyti, ar turi būti atliktas gręžimas (G81 gręžimo ciklas). ar ne (Nocycle). G83 ciklai. ir G73 neveikia (nebus įtraukta į sugeneruotą G kodą). Jei reikia pakeisti gręžimo režimą. tada turime tai padaryti rankiniu būdu naudodami G kodą.

Kitas įvykių juostos skirtukas yra Grandinės . kur galime peržiūrėti šiuo metu pasirinktos grandinės parametrus. kuri susideda iš ląstelių grupės. Rodoma informacija pasikeis. kai pasirenkame kitą objektą. ar projekto medyje. arba įrankio kelio langas.

17 pav. Grandinių skirtuko vaizdas

Paskutinis įvykių juostos skirtukas yra skirtukas Objektai . kuri leidžia peržiūrėti šiuo metu pasirinktos ląstelės parametrus. Rodoma informacija pasikeis. kai pasirenkame kitą objektą. ar projekto medyje. arba įrankių kelio langas. Nuorodos yra atskiri elementai, sudarantys grandines. Tai objektai tokio tipo: lankas. linija (epizodai). t.t.

18 pav. Objektų skirtuko vaizdas

Projekto langas

Kaip jau minėta, skirtukus galima rasti projekto lange. kurios siūlo papildomas LazyCam PRO versijos funkcijas. Tai bus skirtukai:

Kišenės

Pirmasis skirtukas projekto lange. kuris bus aptartas šiame skyriuje bus Kišenės . Kai jį pasirinksime, pasirodys žemiau esantis langas. Funkcija aktyvi tik LC programos PRO versijoje (reikalinga licencija).

Ši funkcija naudojama kuriant vadinamąjį kišenė. Funkcijos naudojimo procedūra yra tokia: įrankio kelio lange pasirinkite objektą. kuriam norime pasidaryti kišenę. Tada apibrėžiame funkcijos parametrus (daugiau apie tai netrukus). galiausiai spustelėkite mygtuką Sukurti kišenę.


Kai tai darome. tada programa automatiškai pridės įrankio kelią taip. užpildyti pasirinktą plotą (įrankis pasirinks kišenę pagal nustatytą gylį, judėdamas aplink ją). Šioje funkcijoje galime apibrėžti šiuos parametrus: pirmame žingsnyje reikia nurodyti, ar pasirinkimas turi būti atliekamas spiraliniu būdu. arba zigzagu (nuo to priklauso generuojamos trajektorijos tipas). Jei nurodysime. kad pasirinkimas turi būti atliekamas spirale, tada turime apibrėžti įrankio veikimo būdą (CCW - įrankio veikimas prieš laikrodžio rodyklę - CW - pagal laikrodžio rodyklę) -

In-0ut/Out-In – čia apibrėžiame darbo kryptį – iš vidaus į išorę. arba iš išorės į vidų.
Jei pasirinkome antrąjį variantą, turime nurodyti kampą, kuriuo turi būti generuojamas įrankio kelias. 0 laipsnių apibrėžia horizontalias linijas. 90 laipsnių apibrėžia vertikalias linijas. Taip pat galime sukurti kelią tinklelio pavidalu. kelis kartus naudojant Pocket funkciją.


Visai kaip pvz. kur buvo naudojama kišenė 0 ir 90 laipsnių.

Kitas žingsnis – pasirinkti įrankį (įrankio mygtukas). Atsidarys tas pats dialogo langas. kuris buvo aptartas aptariant skirtuką Sluoksniai (15 pav.).


Toliau turime peržiūrėti parametrus, naudojamus kišeniniam keliui generuoti.
Įrankio skersmuo – naudojamo įrankio skersmuo-
Žingsnis – apibrėžiame, kiek paskesnių įrankio ėjimų turi sutapti su ankstesniais
OverHang – šis parametras neaktyvus –
Apdaila – kiek medžiagos turi likti (perteklius, kuris bus surinktas atliekant apdailos judesį)-
Use Clamps – LC programa leidžia apibrėžti vadinamuosius gnybtai (tai objektai, programoje simbolizuojantys kaip detale montuojama ant stakles - kai mes jais naudosime, programa sugeneruos tokiu būdu įrankio trajektoriją, kuri leis keisti tvirtinimo padėtį ir užbaigti darbą tose vietose, kur tik buvo tvirtinimas). Tikslus funkcijos naudojimas bus aptartas kitame skyriuje -
Sukurti salas – jei pasirinktame objekte yra kitas objektas, kuriam generuojame kišenę. kai pasirenkame šią funkciją. kelias bus sugeneruotas tokiu būdu. apeiti vidinį objektą. kuri sukurs vadinamąją sala.
Remiantis nustatytu įrankio skersmeniu. ir kitus parametrus, LC programa sugeneruos įrankio kelią spustelėjus mygtuką Sukurti kišenę . Kelias bus rodomas pagrindiniame programos lange. ir projekto lange ant medžio. kur bus kuriami nauji sluoksniai (Pocket. ir Offset). Viršuje esančiame paveikslėlyje matome „Pro Demo“ mygtuką…
vietoj Sukurti kišenę – tokį vaizdą pamatysime. kai neturime įsigytos licencijos. Tada negalime naudoti šios funkcijos.

Reikia pažymėti. kad ši funkcija neveikia visiškai tinkamai. Kai pasirenkame Spiral pocket variantą. yra CW/CCW pasirinkimas. ir Kairė/dešinė nekeičia takelio krypties. Įėjimo-išėjimo/įėjimo funkcija veikia tinkamai. Dėl klaidos kelias bus toliau generuojamas. tarsi būtų nustatyta CW kryptis.


19 pav. Įrankio veikimo krypties aiškinimas

Ir todėl, kad darbo kryptis turi įtakos apdirbimo tipui. tada dar užsiimsime įprastiniu frezavimu (įrankis juda pastūmos kryptimi).

Kita klaida, kuri gali atsirasti naudojant kišenės generavimo funkciją, yra judesio generavimo trūkumas. Tai iliustruoja toliau pateikta LC programos ekrano kopija.


20 pav. Įrankio kelio generavimo klaidos iliustracija

Rodyklė rodo klaidą. Kreiserinis aukštis nustatytas į 0, o tai bus rezultatas. kad šio judesio metu įrankis pereis per medžiagą. Norėdami tai ištaisyti, turime rankiniu būdu pereiti prie pasirinkto sluoksnio. ir tada nustatykite tinkamą kreiserinį aukštį. Kitas būdas išspręsti šią problemą būtų naudoti funkciją Regenerate Layers . Tačiau prašau prisiminti. kad tokiu atveju programa taip pat automatiškai pakeis visus sluoksniams suteiktus pavadinimus.

Kišenės parinkimo kišenės pasirinkimo funkcijos naudojimo pavyzdys:

21 pav. Naudojant funkciją Pockets – pasirinktos grandinės pasirinkimas. ir funkcijos parametrų apibrėžimas

Kai pasirenkate išorinį projekto elementą. ir suaktyvinti salos funkciją (Sukurti salas). spustelėję Sukurti kišenes, turėtume gauti tokį rezultatą:

22 pav. Pasirinkus Pockets su Kurti salas naudojimo rezultatas Gnybtai

Aptariant Pockets funkciją, ji buvo paminėta. kad LC programa leidžia naudotis vadinamuoju petnešos – tai objektai. kurie programoje simbolizuoja kaip detalė montuojama ant mašinos. Įrankio kelio generavimo metu. programoje atsižvelgiama į ruošinio tvirtinimo detalių buvimą. G kodas generuojamas tokiu būdu. kad būtų galima apdoroti ir po tvirtinimo detalėmis. Apdorojimas yra padalintas į du etapus. Pirma, apdorojama medžiaga, kuri nėra padengta tvirtinimo detalėmis. Kai vykdoma ši kodo dalis. darbas sustabdomas. Operatorius turi laiko pakeisti tvirtinimo detalių padėtį. po kurio galima tęsti darbą. kur detalės apdirbimas baigiamas po ką tik nuimtais šviestuvais.

Norėdami sukurti tvirtinimo simbolį. pirmiausia turime jį sukurti CAD programoje. Pavyzdžiui, tegul tai yra kvadratas. Tada įkeliame savo projektą į LC programą. Dabar mes pasirenkame pasirinktą grandinę. dešiniuoju pelės mygtuku spustelėkite ir pasirinkite Įrašyti eilutę kaip šabloną . Lange. kuris dabar bus rodomas, suteikiame šablono pavadinimą. pvz., 25x25 spaustukas. Patvirtinkite savo pasirinkimą mygtuku Gerai. Pasirinktos grandinės spalva pasikeitė į geltoną. Nuo tada tai yra prisirišimo simbolis. Tokiu būdu galime sukurti įvairių formų ir dydžių tvirtinimo detalių biblioteką. kurią galime panaudoti bet kada. Norėdami tai padaryti, tiesiog spustelėkite dešinįjį pelės klavišą ir pasirinkite Įkelti išsaugotą šabloną . Atsidarys langas su anksčiau išsaugotais šablonais. Turime pasirinkti mus dominantį spaustuką. ir patvirtinkite pasirinkimą spustelėdami Gerai. Pasirinktas elementas turėtų būti rodomas programoje.

Reikia pažymėti. kad kuriant šabloną iš pasirinkto elemento operacijos anuliuoti negalima. ir pasirinktas elementas nebebus matomas kaip įrankių juosta.

Įkėlę mūsų šabloną į projektą. galime patalpinti pasirinktoje vietoje. Taip pat galime pasukti bet kokiu kampu.

Kai dešiniuoju pelės mygtuku spustelėjame ir pasirenkame Ištrinti šablonus . tai pašalins visus projekto elementus (žinoma, jie liks anksčiau sukurtoje bibliotekoje). Taip pat galime pašalinti atskirus breketus naudodami funkciją Delete .

23 pav. Galimybė išsaugoti/skaityti šablonus

Žemiau pateikiamas kišenės pasirinkimo funkcijos naudojimo, turint omenyje priedą, pavyzdys. Kairėje pusėje, pasirinkus funkciją Use Clamps . ir dešinėje, kai ši funkcija neįjungta. Kaip mes matome. kai įjungta gnybtų naudojimo funkcija, programa padalija apdorojimą į du etapus.


24 pav. Kišenės pasirinkimo funkcijos su spaustukais naudojimo efektas Poslinkiai (įrankio skersmens korekcija) Kitas skirtukas projekto lange yra skirtukas Poslinkiai . Kai jį pasirinksime, pasirodys žemiau esantis langas. Ši funkcija aktyvi tik LC programos PRO versijoje (reikalinga licencija).

Ši funkcija naudojama mūsų projekto pasirinktų objektų poslinkiui sukurti. Dėl to galime atsižvelgti į detalei apdoroti naudojamo įrankio skersmenį. Naudinga funkcija. kai kurdami pamiršome apie tai pagalvoti. arba darbo metu pasikeitė prielaidos.


Norėdami naudoti funkciją, pasirinkite pasirinktą grandinę. Tada eikite į skirtuką Poslinkiai. naudokite mygtuką Įrankis norėdami pasirinkti įrankį. (įrankio parametrų apibrėžimo langas buvo aptartas aptariant skirtuką Pockets arba Layers - 15 pav.). Dabar turime nustatyti, ar korekcija turi būti atlikta viduje. arba už objekto ribų (viduje/išorėje). Galiausiai turime nustatyti apdirbimo kryptį (pagal laikrodžio rodyklę arba prieš laikrodžio rodyklę – CW/CCW – darbo krypties pasirinkimas turi įtakos apdirbimo tipui: Climb arba įprastinis). Kai spustelėjame mygtuką Sukurti poslinkį, LC programa sugeneruos naują kelią. nukrypsta nuo iš pradžių pasirinkto objekto per pusę nustatyto įrankio skersmens. Tuo pačiu metu medyje, esančiame projekto lango skirtuke Projektas, bus sukurtas naujas sluoksnis (Offset#). Viršuje esančioje ekrano kopijoje matome mygtuką Pro Demo... vietoj Create Offset – tokį vaizdą pamatysime. kai neturime įsigytos licencijos. Tada negalime naudoti šios funkcijos.

Poslinkio funkcijos naudojimo pavyzdys:

Mes pasirenkame elementą. kuriam norime pridėti poslinkį ir spustelėkite Sukurti poslinkį. Turėtume gauti naują projekto elementą.

25 pav. Naudojant Offset funkciją – pasirinktos grandinės vaizdas dešinėje. ir sukurtas poslinkis

Viršuje dešinėje matome aptariamos funkcijos naudojimo poveikį. Originalus elementas pažymėtas raudonai. ir jį supa naujas įrankių takas. atsižvelgiant į įrankio skersmenį. Jis yra lauke, nes mes jį pasirinkome. kad poslinkis būtų išorinis. Panašiai kaip ir funkcija Pockets. čia taip pat lango Projektas skirtuke Projektas. projekto medyje atsiras naujas sluoksnis pavadinimu Offset#.

Jei tam tikram elementui nustatysime poslinkį originalui, greičiausiai norėsime jį ištrinti. Jei to nepadarysime, tai taip pat bus įvykdyta. Panaši situacija ir kuriant kišenes. Galime pašalinti pradinę formą. nes išoriniai kišenės kontūrai suteiks mums pirminę formą.

Jei turime apskritimą, kuriam norime pritaikyti Offset funkciją. ir kišenių pasirinkimas. tada pirmiausia sukuriame elemento poslinkį. tada ištriname originalą. Ir galiausiai sukuriame kišenę.

Tai buvo minėta aukščiau. kad naudojant poslinkio funkciją, be kita ko, turime nustatyti darbo kryptį – pagal laikrodžio rodyklę arba prieš laikrodžio rodyklę. Jei pasirinksime grandinę ir priartinsime vietoje. kur atliekamas įrankio pakėlimo/nuleidimo judesys, pamatysime pjovimo kryptį rodančią rodyklę. Taip pat kryptį galime sužinoti stebėdami nuorodų tvarką projekto medyje. Darbo kryptį galime keisti nurodę darbo pobūdį (Climb ar konvencinis). naudodami mygtuką Įvesties nustatymai .

26 pav. Žymeklis, nurodantis darbo kryptį Tekstas (teksto įvedimas)

Paskutinis skirtukas iš projekto lango. kuris bus aptartas, yra skirtukas Tekstas . Tai leidžia įvesti tekstą, kurį reikia iškirpti iš LC programos. Ši funkcija taip pat pasiekiama be įsigytos LC programos licencijos.
Pasirinkę skirtuką Tekstas, pamatysite toliau pateiktą langą.

26 pav. Teksto įvedimo skirtuko vaizdas

Ši funkcija. leidžia pasirinkti šrifto tipą. kuris tekstas bus įvestas. Tada teksto laukelyje turime įvesti tekstą. Kai paspausite mygtuką Vieta teksto . naudokite pelę, kad nustatytumėte, kur įdėti tekstą. ir jo dydį (kairiuoju pelės mygtuku pasirenkant atitinkamo dydžio stačiakampį). Galiausiai turime apibrėžti, kaip norime vykdyti įvestą tekstą. Naudodami funkciją perkelti/sukti, sutvarkome atitinkamus teksto simbolius. Taip pat galime naudoti kišenės / poslinkio funkciją. Taip pat negalime pamiršti apibrėžti įrankio parametrus skirtuke Sluoksniai. Priklausomai nuo pasirinkto šrifto tipo, pasieksime skirtingą galutinį rezultatą.

Apdailos darbai

Kai nustatysime visus reikiamus apdorojimo parametrus. mums belieka sugeneruoti G kodą ir jį vykdyti.
Dabar naudodami pašto kodo mygtuką (Generuoti G kodą) galime sugeneruoti kodą. Pagal nustatymus bus rodomas pranešimas apie G kodo generavimą – pavadintas. kaip jam buvo duota. Jei veikia Mach3 programa. mūsų G kodas turėtų būti automatiškai įkeltas į jį. Dabar galime paleisti savo projekto modeliavimą „Mach3“. Ir jei esame tikri, kad viskas gerai, pradedame detalės vykdymą.

Dirbdami atsiminkite tai. ekrano viršuje yra anuliavimo mygtukas. su kuria galime bet kada anuliuoti atliktus pakeitimus. Taip pat galime bet kada išsaugoti savo projektą naudodami mygtuką Išsaugoti .LCAM . kad galėtumėte prie jo grįžti vėliau ir pabaigti. Prieš atliekant pakeitimus, patartina naudoti išsaugojimą. kur nesame visiškai tikri dėl poveikio projektui. Tai leis mums nesunkiai atkurti projektą nesėkmės atveju.

Rekomenduojame perskaityti LazyCam vartotojo vadovą. Šioje nuorodoje rasite pamokėlę, kurioje detaliai aprašoma, kaip naudotis LazyCam siūloma kišenės pasirinkimo funkcija įsigijus licenciją.

Jei turite problemų ar klausimų, susisiekite su techninės pagalbos skyriumi adresu ebmia.pl. Visus klausimus ar komentarus galite siųsti adresu [email protected]. Taip pat tie, kurie susiję su leidimu




Prekių atsiėmimas iš parduotuvių

Prekių atsiėmimas per 1 - 4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos (jeigu prekės yra vietiniame sandėlyje).

Prieš atvykstant, prašome sulaukti pranešimo apie užsakymo paruošimą.

Vilniaus parduotuvės adresas: Vytenio g. 20, LT-03229 Vilnius, Lietuva

Kauno parduotuvės adresas: Pramonės pr. 4D, LT-51329, Kaunas, Lietuva

Pristatymas Jūsų nurodytu adresu

Priekių pristatymas vykdomas per kurjerį Venipak ar į Omniva paštomatus. Priklausomai nuo prekės prieinamumo, užsakymai vykdomi 1 - 3 darbo dienas. Užsakymai pateikti iki 13h išsiunčiami tą pačią darbo dieną.

Pristatymas per kurjerių tarnybą (1-2d.d.) yra 4.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 150€ - pristatymas nemokamas.

Pristatymo kaina į Venipak paštomatus (1-3d.d.) yra 2.90, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 50€ - pristatymas nemokamas.

Pristatymo kaina į Omniva paštomatus (1-3d.d.) yra 3.90, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 70€ - pristatymas nemokamas.

Pasirenkant apmokėjimo būdą pristatymo metu +2.00

Atlikti apmokėjimą už prekes pristatymo metu kurjeriui galite grynais arba banko kortele. Omniva paštomatuose apmokėjimas galimas tik banko kortele.


Prekių prieinamumo statusų paaiškinimas:

Parduotuvėje Vilniuje YRA – prekę turime parduotuvėje Vytenio g. 20, Vilniuje ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;

Parduotuvėje Kaune YRA – prekę turime parduotuvėje Pramonės pr. 4D, Kaune ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;

Centriniame sandėlyje YRA – prekę turime sandėlyje, pristatome per 1-2 darbo dienas, atsiimti vietoje galimybės nėra;

1-2 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 1-2 darbo dienas;

2-3 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 2-3 darbo dienas;

3-5 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-5 darbo dienas;

3-7 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-7 darbo dienas;

Laikinai Neturime – prekių vietoje neturime, tačiau galite užsisakyti pranešimą elektroniniu paštu, kai prekė bus sandėlyje.