Kortelės DJI Care Refresh 2 metų planas (DJI RS 3 Pro)
Prekės kodas: CP.QT.00006068.01
Prieinamumas: Prekių pristatymas 4-6 d.d.
Planuojama gavimo data po užsakymo: 2025-02-21
Be mokesčių: 122.07€
DJI Care Refresh – tai jūsų įrenginio techninė apsauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį suteiks keturis sugadintos įrangos keitimus per dvejus metus. Ji apima žalą, kurią, be kita ko, sukelia susidūrimai arba gaminio sąlytis su vandeniu. Tada sugadinta aparatinė įranga bus pakeista nauja arba lygiaverte nauja aparatūra. DJI Care Refresh galima suaktyvinti vieną kartą iki 30 dienų po įrenginio aktyvinimo (pirmojo paleidimo). Taip pat galima pratęsti apsaugą dar metams (iš viso 3 metams) – tereikia įsigyti papildomą metinį planą. Negana to, oficiali gamintojo garantija galioja paslaugos galiojimo laikotarpiu.
DJI RS 3 Pro DJI RS 3 Pro serijos įrenginių kiekvieno pakeitimo kaina pagal DJI Care Refresh yra 439 PLN .*
*Tiesiogiai pranešus gamintojui, pakeitimo suma gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.
Tokių įrenginių kaip DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, naudotojai, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine ir DJI Action 2 taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei per galiojimo laikotarpį Care Refresh paslauga nepasinaudosite vieną kartą, kaip atlygį gausite garantijos pratęsimą dar metams.
Kaip suaktyvinti DJI Care Refresh 1 Suaktyvinkite kodą adresu https://support.dji.com/care/active.
2.Aktyvinimo proceso metu turite pateikti Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (jį rasite tiesiai ant gaminio) ir Paketą aktyvinančio asmens duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą).
3. DJI Care Refresh paslauga bus suaktyvinta ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. Patvirtinimą apie DJI Care Refresh aktyvavimą gausite el. Jūsų įranga dabar saugi!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą į DJI Vokietijos aptarnavimo centrą su užrašu, kad įsigijo DJI Care Refresh paslaugą.
2. Naudotojas gauna remonto kainą ir, remdamasis ja, nusprendžia, ar remontą / keitimą atlikti už mokestį, ar per DJI Care Refresh.
3. Pasirinkęs DJI Care Refresh, vartotojas sumoka keitimo mokestį ir gauna kitą vienetą.
4 Pakeista prekė vartotojui pristatoma pirmumo tvarka su nemokamu pristatymu.
1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga.
2) Pavogta arba palikta prekė.
3) Papildomas priedas.
4) Tyčinis prekės praradimas.
5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio veikimui.
6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, padaryta dėl Dievo veiksmų.
7) Defektai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio atnaujinimu, jo veikimo gerinimu.
9) Defektai, atsiradę dėl modifikacijų, kurios neatitinka naudotojo vadove pateiktų rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklio naudojimo.
10) Defektai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Prekių atsiėmimas iš parduotuvių
Prekių atsiėmimas per 1 - 4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos (jeigu prekės yra vietiniame sandėlyje).
Prieš atvykstant, prašome sulaukti pranešimo apie užsakymo paruošimą.
Vilniaus parduotuvės adresas: Vytenio g. 20, LT-03229 Vilnius, Lietuva
Kauno parduotuvės adresas: Pramonės pr. 4D, LT-51329, Kaunas, Lietuva
Pristatymas Jūsų nurodytu adresu
Priekių pristatymas vykdomas per kurjerį Venipak ar į Omniva paštomatus. Priklausomai nuo prekės prieinamumo, užsakymai vykdomi 1 - 3 darbo dienas. Užsakymai pateikti iki 13h išsiunčiami tą pačią darbo dieną.
Pristatymas per kurjerių tarnybą (1-2d.d.) yra 4.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 150€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Venipak paštomatus (1-3d.d.) yra 2.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 50€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Omniva paštomatus (1-3d.d.) yra 3.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 70€ - pristatymas nemokamas.
Pasirenkant apmokėjimo būdą pristatymo metu +2.00€
Atlikti apmokėjimą už prekes pristatymo metu kurjeriui galite grynais arba banko kortele. Omniva paštomatuose apmokėjimas galimas tik banko kortele.
Prekių prieinamumo statusų paaiškinimas:
Parduotuvėje Vilniuje YRA – prekę turime parduotuvėje Vytenio g. 20, Vilniuje ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Parduotuvėje Kaune YRA – prekę turime parduotuvėje Pramonės pr. 4D, Kaune ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Centriniame sandėlyje YRA – prekę turime sandėlyje, pristatome per 1-2 darbo dienas, atsiimti vietoje galimybės nėra;
1-2 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 1-2 darbo dienas;
2-3 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 2-3 darbo dienas;
3-5 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-5 darbo dienas;
3-7 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-7 darbo dienas;
Laikinai Neturime – prekių vietoje neturime, tačiau galite užsisakyti pranešimą elektroniniu paštu, kai prekė bus sandėlyje.