DJI Care Refresh DJI Osmo Pocket 3 - elektroninis kodas
Prekės kodas: CP.QT.00008960.01
Prieinamumas: Prekių pristatymas 4-6 d.d.
Planuojama gavimo data po užsakymo: 2025-02-11
Be mokesčių: 34.21€
DJI Care Refresh – tai jūsų įrenginio aptarnavimo apsauga, leidžianti pakeisti iki 2 kartų per metus sugadintą įrangą (už nedidelį papildomą mokestį). Esant tokiai situacijai, prekė bus pakeista nauju arba lygiaverčiu naujai preke. Paslauga apima įvairių rūšių žalą – pavyzdžiui, atsiradusią dėl susidūrimo ar sąlyčio su vandeniu. Jį galima suaktyvinti per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo paleidimo). Taip pat galima pratęsti apsaugą – tereikia įsigyti papildomą metinį planą (daugiausiai du kartus – iš viso gaunate iki 3 metų). Be to, gamintojo garantija galioja visą serviso galiojimo laikotarpį.
DJI Osmo Pocket3 DJI Osmo Pocket 3 įrenginių kiekvieno pakeitimo kaina pagal DJI Care Refresh yra 219 PLN.*
*Pranešus apie nelaimingą atsitikimą tiesiogiai gamintojui, keitimo suma gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.
DJI Care Refresh taip pat suteikia papildomų privalumų. Jei turite DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine arba DJI Action 2, o paslaugos galiojimo laikotarpiu nesinaudosite keitimo galimybe, jūsų garantija bus pratęsta papildomi metai kaip atlygis.
Kaip suaktyvinti DJI Care Refresh?1. Eikite į svetainę https://support.dji.com/care/active .
2. Aktyvinimo proceso metu pateikite savo Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (esantį tiesiai ant gaminio) ir savo duomenis (vardą ir pavardę, el. pašto adresą).
3. Paslauga bus suaktyvinta ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. Patvirtinimą apie DJI Care Refresh aktyvavimą gausite el. paštu.
Nelaimė – kas toliau?Procedūra, kurios reikia laikytis įvykus avarijai, yra labai paprasta. Tereikia pranešti apie gedimą ir sugadintą įrangą nusiųsti į DJI garantinį servisą – nepamirškite pridėti pastabos, kad įsigijote DJI Care Refresh apsaugą. Gavę remonto pasiūlymą, pagalvokite, ar norite jį tęsti, ar pakeisti jį kaip paslaugos dalį. Pasirinkę antrąjį variantą, sumokėkite atitinkamą sumą – pakeistą įrangą gausite pirmumo tvarka. Be to, jei esate tame pačiame regione, kuriame įsigijote paslaugų paketą, siuntimo išlaidas padengs gamintojas!
1. Praneškite apie gedimą ir nusiųskite DJI gaminį į Vokietijos DJI servisą su užrašu, kad turite DJI Care Refresh.
2. Gavę remonto pasiūlymą, nuspręskite, ar norite ja pasinaudoti, ar pasirinkti DJI Care Refresh pakeitimą.
3. Pasirinkę DJI Care Refresh parinktį, sumokėkite už keitimą – tuomet gausite kitą kopiją arba naujas atsargines dalis, tokias kaip kardanas, kamera, propeleriai.
4. Pakeista prekė jums bus pristatyta pirmumo tvarka ir su nemokamu pristatymu.
Ko neapima DJI Care Refresh?1) Trūksta arba iš dalies trūksta įrangos.
2) Pavogta arba palikta prekė.
3) Papildomi priedai.
4) Tyčinis prekės praradimas.
5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio veikimui.
6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl nenugalimos jėgos.
7) Gedimai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio tobulinimu ir jo veikimo gerinimu.
9) Defektai, atsiradę dėl modifikacijų, kurios neatitinka vartotojo vadove pateiktų rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo.
10) Defektai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Galimybė pratęsti apsaugą*DJI Care Refresh paslaugos aprėptį galite pratęsti iki 3 metų. Jei norite tai padaryti, įsigykite papildomą metinį planą.
• DJI Care Refresh metinio plano atveju apsaugą galima pratęsti du kartus perkant 2 papildomus metinius planus: metinis planas + metinis planas + metinis planas .
• 2 metų DJI Care Refresh plano draudimą galite pratęsti tik vieną kartą, įsigydami vieną papildomą metinį planą: 2 metų planas + metinis planas .
Atkreipkite dėmesį: perkant kitą 2 metų planą, pratęsti aprėpties negalima.
Norint pratęsti apsaugą, turi būti įvykdytos šios sąlygos:
• DJI Care Refresh paslaugos įsigijimas vienu iš šių variantų: DJI Care Refresh metinis planas / DJI Care Refresh 2 metų planas / DJI Care Refresh ir DJI Care Refresh+ metinis planas / DJI Care Refresh metinis planas ir papildomas metinis planas ( atnaujinimas).
• Įsigytos DJI Care Refresh paslaugos galiojimo laikas dar nepasibaigęs arba pasibaigęs per 15 dienų.
* Daugiau informacijos apie DJI Care Refresh rasite šiame dokumente.
Prekių atsiėmimas iš parduotuvių
Prekių atsiėmimas per 1 - 4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos (jeigu prekės yra vietiniame sandėlyje).
Prieš atvykstant, prašome sulaukti pranešimo apie užsakymo paruošimą.
Vilniaus parduotuvės adresas: Vytenio g. 20, LT-03229 Vilnius, Lietuva
Kauno parduotuvės adresas: Pramonės pr. 4D, LT-51329, Kaunas, Lietuva
Pristatymas Jūsų nurodytu adresu
Priekių pristatymas vykdomas per kurjerį Venipak ar į Omniva paštomatus. Priklausomai nuo prekės prieinamumo, užsakymai vykdomi 1 - 3 darbo dienas. Užsakymai pateikti iki 13h išsiunčiami tą pačią darbo dieną.
Pristatymas per kurjerių tarnybą (1-2d.d.) yra 4.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 150€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Venipak paštomatus (1-3d.d.) yra 2.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 50€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Omniva paštomatus (1-3d.d.) yra 3.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 70€ - pristatymas nemokamas.
Pasirenkant apmokėjimo būdą pristatymo metu +2.00€
Atlikti apmokėjimą už prekes pristatymo metu kurjeriui galite grynais arba banko kortele. Omniva paštomatuose apmokėjimas galimas tik banko kortele.
Prekių prieinamumo statusų paaiškinimas:
Parduotuvėje Vilniuje YRA – prekę turime parduotuvėje Vytenio g. 20, Vilniuje ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Parduotuvėje Kaune YRA – prekę turime parduotuvėje Pramonės pr. 4D, Kaune ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Centriniame sandėlyje YRA – prekę turime sandėlyje, pristatome per 1-2 darbo dienas, atsiimti vietoje galimybės nėra;
1-2 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 1-2 darbo dienas;
2-3 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 2-3 darbo dienas;
3-5 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-5 darbo dienas;
3-7 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-7 darbo dienas;
Laikinai Neturime – prekių vietoje neturime, tačiau galite užsisakyti pranešimą elektroniniu paštu, kai prekė bus sandėlyje.