DJI Care Refresh DJI Osmo Mobile 6 (dwuletni plan) - kod elektroniczny

Gamintojas: DJI
Prekės kodas: CP.QT.00006593.01
Prieinamumas: Prekių pristatymas 4-6 d.d.
Planuojama gavimo data po užsakymo: 2025-02-11
21.70€
Be mokesčių: 17.93€

Kiekis

Paslaugų apsauga naudojant DJI Care Refresh

DJI Care Refresh – tai jūsų įrenginio apsaugos paslauga, kuri per dvejus metus už nedidelį papildomą mokestį pakeis keturis kartus sugadintą įrangą. Ji apima žalą, atsiradusią, be kita ko, susidūrus ar gaminiui susilietus su vandeniu. Tada sugadinta įranga bus pakeista nauja arba lygiaverte. DJI Care Refresh galima suaktyvinti vieną kartą per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo paleidimo). Taip pat yra galimybė pratęsti draudimą dar metams (iš viso 3 metams) – tiesiog įsigykite papildomą metinį planą. Be to, paslaugos galiojimo laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.

DJI Osmo Mobile 6

Įrenginiams iš DJI Osmo Action 3 serijos kiekvieno pakeitimo kaina pagal DJI Care Refresh yra 59 PLN.*

*Tiesiogiai pateikiant gamintojui, pakeitimo kaina gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.

Pratęsta garantija

Tokių įrenginių kaip DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, naudotojai, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine ir DJI Action 2 taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei per „Care Refresh“ paslaugos galiojimo laikotarpį nepasinaudosite pakeitimo parinktimi, kaip atlygio dalį gausite garantijos pratęsimą dar metams.

Kaip suaktyvinti DJI Care Refresh

1. Kodas turi būti suaktyvintas šiuo adresu: https://support.dji.com/care/active .

2. Aktyvinimo proceso metu turite pateikti Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (jį rasite tiesiai ant gaminio) ir aktyvinančio asmens duomenis (vardą, el. pašto adresą).

3. DJI Care Refresh paslauga bus aktyvuota ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. Patvirtinimas apie DJI Care Refresh aktyvavimą bus atsiųstas el. paštu. Jūsų įranga dabar saugi!

Kai įvyksta nelaimė

1. Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą į Vokietijos DJI servisą su užrašu, kad buvo nupirkta DJI Care Refresh paslauga.

2. Naudotojas gauna remonto sąmatą ir nusprendžia, ar tęsti mokamą remontą/keitimą, ar naudoti DJI Care Refresh.

3. Pasirinkęs DJI Care Refresh parinktį, vartotojas sumoka už pakeitimą ir gauna kitą įrenginį.

4. Pakeista prekė nedelsiant pristatoma vartotojui su nemokamu pristatymu.

DJI Care Refresh išimtys

1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga.

2) Pavogti ar palikti gaminiai.

3) Papildomi priedai.

4) Sąmoningas prekės praradimas.

5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio funkcionalumui.

6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl force majeure.

7) Gedimai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu.

8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio patobulinimu arba našumo gerinimu.

9) Gedimai, atsiradę dėl modifikacijų, neatitinkančių vartotojo vadovo, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo.

10) Gedimai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.



Prekių atsiėmimas iš parduotuvių

Prekių atsiėmimas per 1 - 4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos (jeigu prekės yra vietiniame sandėlyje).

Prieš atvykstant, prašome sulaukti pranešimo apie užsakymo paruošimą.

Vilniaus parduotuvės adresas: Vytenio g. 20, LT-03229 Vilnius, Lietuva

Kauno parduotuvės adresas: Pramonės pr. 4D, LT-51329, Kaunas, Lietuva

Pristatymas Jūsų nurodytu adresu

Priekių pristatymas vykdomas per kurjerį Venipak ar į Omniva paštomatus. Priklausomai nuo prekės prieinamumo, užsakymai vykdomi 1 - 3 darbo dienas. Užsakymai pateikti iki 13h išsiunčiami tą pačią darbo dieną.

Pristatymas per kurjerių tarnybą (1-2d.d.) yra 4.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 150€ - pristatymas nemokamas.

Pristatymo kaina į Venipak paštomatus (1-3d.d.) yra 2.90, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 50€ - pristatymas nemokamas.

Pristatymo kaina į Omniva paštomatus (1-3d.d.) yra 3.90, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 70€ - pristatymas nemokamas.

Pasirenkant apmokėjimo būdą pristatymo metu +2.00

Atlikti apmokėjimą už prekes pristatymo metu kurjeriui galite grynais arba banko kortele. Omniva paštomatuose apmokėjimas galimas tik banko kortele.


Prekių prieinamumo statusų paaiškinimas:

Parduotuvėje Vilniuje YRA – prekę turime parduotuvėje Vytenio g. 20, Vilniuje ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;

Parduotuvėje Kaune YRA – prekę turime parduotuvėje Pramonės pr. 4D, Kaune ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;

Centriniame sandėlyje YRA – prekę turime sandėlyje, pristatome per 1-2 darbo dienas, atsiimti vietoje galimybės nėra;

1-2 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 1-2 darbo dienas;

2-3 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 2-3 darbo dienas;

3-5 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-5 darbo dienas;

3-7 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-7 darbo dienas;

Laikinai Neturime – prekių vietoje neturime, tačiau galite užsisakyti pranešimą elektroniniu paštu, kai prekė bus sandėlyje.