DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4 (metinis planas) - el, kodas
Prekės kodas: CP.QT.00008530.01
Prieinamumas: Prekių pristatymas 4-6 d.d.
Planuojama gavimo data po užsakymo: 2025-02-17
Be mokesčių: 25.79€
DJI Care Refresh – tai DJI gaminių apsaugos paslauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį siūlo du kartus sugadintą įrangą pakeisti per vienerius metus, padengiant žalą, kurią, be kita ko, sukėlė: dėl produkto poveikio arba sąlyčio su vandeniu. Tada sugadinta įranga bus pakeista nauju arba lygiaverčiu nauju gaminiu. DJI Care Refresh galima suaktyvinti vieną kartą iki 30 dienų po įrenginio aktyvinimo (pirmojo įjungimo). Kameroms, gimbalams ir stabilizatoriams 30 dienų laikotarpio pratęsti negalima.
DJI veiksmas 4DJI Action 4 serijos fotoaparatams pirmasis pakeitimas pagal DJI Care Refresh kainuoja 119 PLN. Antro pakeitimo kaina – 185 PLN, o trečio – 249 PLN.*
*Pranešant tiesiogiai gamintojui, keitimo suma gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.
Kaip suaktyvinti DJI Care Refresh 1. Kodas turi būti suaktyvintas adresu https://support.dji.com/care/active.
2. Aktyvinimo proceso metu turite pateikti Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (esantį tiesiai ant gaminio) ir Paketą aktyvinančio asmens duomenis (vardą ir pavardę, el. pašto adresą).
3. DJI Care Refresh bus suaktyvintas ir automatiškai priskirtas atitinkamam regionui. Patvirtinimą apie DJI Care Refresh aktyvavimą gausite el. paštu. Jūsų įranga dabar saugi!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą į Vokietijos DJI servisą su užrašu, kad turi DJI Care Refresh.
2. Vartotojas gauna remonto kainą ir nusprendžia, ar nori taisyti/pakeisti įrenginį už mokestį, ar per DJI Care Refresh.
3. Pasirinkęs DJI Care Refresh, vartotojas sumoka pakeitimo mokestį ir gauna kitą kopiją.
4. Pakeista prekė vartotojui bus pristatyta pirmumo tvarka su nemokamu pristatymu.
1) Trūksta arba iš dalies trūksta fotoaparato.
2) Pavogta arba palikta prekė.
3) Papildomi priedai.
4) Tyčinis prekės praradimas.
5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio veikimui.
6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl nenugalimos jėgos.
7) Gedimai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio tobulinimu ir jo veikimo gerinimu.
9) Defektai, atsiradę dėl modifikacijų, kurios neatitinka vartotojo vadove pateiktų rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo.
10) Defektai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Prekių atsiėmimas iš parduotuvių
Prekių atsiėmimas per 1 - 4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos (jeigu prekės yra vietiniame sandėlyje).
Prieš atvykstant, prašome sulaukti pranešimo apie užsakymo paruošimą.
Vilniaus parduotuvės adresas: Vytenio g. 20, LT-03229 Vilnius, Lietuva
Kauno parduotuvės adresas: Pramonės pr. 4D, LT-51329, Kaunas, Lietuva
Pristatymas Jūsų nurodytu adresu
Priekių pristatymas vykdomas per kurjerį Venipak ar į Omniva paštomatus. Priklausomai nuo prekės prieinamumo, užsakymai vykdomi 1 - 3 darbo dienas. Užsakymai pateikti iki 13h išsiunčiami tą pačią darbo dieną.
Pristatymas per kurjerių tarnybą (1-2d.d.) yra 4.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 150€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Venipak paštomatus (1-3d.d.) yra 2.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 50€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Omniva paštomatus (1-3d.d.) yra 3.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 70€ - pristatymas nemokamas.
Pasirenkant apmokėjimo būdą pristatymo metu +2.00€
Atlikti apmokėjimą už prekes pristatymo metu kurjeriui galite grynais arba banko kortele. Omniva paštomatuose apmokėjimas galimas tik banko kortele.
Prekių prieinamumo statusų paaiškinimas:
Parduotuvėje Vilniuje YRA – prekę turime parduotuvėje Vytenio g. 20, Vilniuje ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Parduotuvėje Kaune YRA – prekę turime parduotuvėje Pramonės pr. 4D, Kaune ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Centriniame sandėlyje YRA – prekę turime sandėlyje, pristatome per 1-2 darbo dienas, atsiimti vietoje galimybės nėra;
1-2 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 1-2 darbo dienas;
2-3 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 2-3 darbo dienas;
3-5 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-5 darbo dienas;
3-7 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-7 darbo dienas;
Laikinai Neturime – prekių vietoje neturime, tačiau galite užsisakyti pranešimą elektroniniu paštu, kai prekė bus sandėlyje.