DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4
Prekės kodas: CP.QT.00008550.01
Prieinamumas: Prekių pristatymas 4-6 d.d.
Planuojama gavimo data po užsakymo: 2025-02-18
Be mokesčių: 25.87€
DJI Care Refresh – tai jūsų įrenginio serviso apsauga, suteikianti du kartus per metus sugadintą įrangą už nedidelį papildomą mokestį. Apima žalą, atsiradusią, be kita ko, gaminiui susidūrus ar sąlyčio su vandeniu. Tada sugadinta įranga bus pakeista nauja arba lygiaverte naujai. DJI Care Refresh galima suaktyvinti vieną kartą iki 30 dienų po įrenginio aktyvinimo (pirmojo įjungimo). Taip pat galima pratęsti apsaugą – tereikia įsigyti papildomą metinį planą (daugiausia du kartus – iš viso laimite iki 3 metų). Be to, paslaugos galiojimo metu galioja oficiali gamintojo garantija.
DJI Osmo Action 3DJI Osmo Action 4 serijos įrenginių kiekvieno pakeitimo kaina pagal DJI Care Refresh yra 95 PLN.*
*Pranešant tiesiogiai gamintojui, keitimo suma gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.
Pratęsta garantijaTokių įrenginių kaip DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, naudotojai, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine ir DJI Action 2 taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei Care Refresh aptarnavimo laikotarpiu nepasinaudosite keitimo galimybe, kaip atlygį gausite garantijos pratęsimą dar metams.
Kaip suaktyvinti DJI Care Refresh1. Kodas turi būti suaktyvintas šiuo adresu: https://support.dji.com/care/active .
2. Aktyvinimo proceso metu turite pateikti Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (esantį tiesiai ant gaminio) ir Paketą aktyvinančio asmens duomenis (vardą ir pavardę, el. pašto adresą).
3. DJI Care Refresh paslauga bus aktyvuota ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. Patvirtinimą apie DJI Care Refresh aktyvavimą gausite el. Jūsų įranga dabar saugi!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą į Vokietijos DJI servisą su užrašu, kad įsigijo DJI Care Refresh paslaugą.
2. Vartotojas gauna remonto kainą ir nusprendžia, ar nori taisyti/pakeisti už mokestį, ar per DJI Care Refresh.
3. Pasirinkęs DJI Care Refresh, vartotojas sumoka pakeitimo mokestį ir gauna kitą kopiją.
4. Pakeista prekė vartotojui bus pristatyta pirmenybiniu pristatymu.
DJI Care Refresh neapima1) Trūksta arba iš dalies trūksta įrangos.
2) Pavogta arba palikta prekė.
3) Papildomi priedai.
4) Tyčinis prekės praradimas.
5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio veikimui.
6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl nenugalimos jėgos.
7) Gedimai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio tobulinimu ir jo veikimo gerinimu.
9) Defektai, atsiradę dėl modifikacijų, kurios neatitinka vartotojo vadove pateiktų rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo.
10) Defektai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Galimybė pratęsti apsaugąVartotojai taip pat turi galimybę pratęsti apsaugą daugiausiai 3 metams. Norėdami tai padaryti, tiesiog įsigykite papildomą metinį planą.
- Jei turite DJI Care Refresh metinį planą, galite pratęsti aprėptį 2 kartus, įsigydami dar 2 metinius planus: metinis planas + metinis planas + metinis planas.
- Jei turite 2 metų planą, draudimą galite pratęsti tik vieną kartą, įsigydami vieną metinį planą: 2 metų planą + metinį planą.
Atkreipkite dėmesį: perkant papildomą 2 metų planą, pratęsti aprėpties negalima.
Norint pratęsti apsaugą, turi būti įvykdytos tam tikros sąlygos:
- DJI Care Refresh paslaugos įsigijimas vienu iš šių variantų: DJI Care Refresh metinis planas / DJI Care Refresh 2 metų planas / DJI Care Refresh ir DJI Care Refresh+ metinis planas / DJI Care Refresh metinis planas ir papildomas metinis planas (atnaujinimas). ).
- Įsigytos DJI Care Refresh paslaugos galiojimo laikas dar nepasibaigė arba pasibaigė per 15 dienų.
Daugiau informacijos apie DJI Care Refresh galite rasti šiame dokumente: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/files.innpro.pl/DJI/DJI-CARE.pdf
Prekių atsiėmimas iš parduotuvių
Prekių atsiėmimas per 1 - 4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos (jeigu prekės yra vietiniame sandėlyje).
Prieš atvykstant, prašome sulaukti pranešimo apie užsakymo paruošimą.
Vilniaus parduotuvės adresas: Vytenio g. 20, LT-03229 Vilnius, Lietuva
Kauno parduotuvės adresas: Pramonės pr. 4D, LT-51329, Kaunas, Lietuva
Pristatymas Jūsų nurodytu adresu
Priekių pristatymas vykdomas per kurjerį Venipak ar į Omniva paštomatus. Priklausomai nuo prekės prieinamumo, užsakymai vykdomi 1 - 3 darbo dienas. Užsakymai pateikti iki 13h išsiunčiami tą pačią darbo dieną.
Pristatymas per kurjerių tarnybą (1-2d.d.) yra 4.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 150€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Venipak paštomatus (1-3d.d.) yra 2.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 50€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Omniva paštomatus (1-3d.d.) yra 3.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 70€ - pristatymas nemokamas.
Pasirenkant apmokėjimo būdą pristatymo metu +2.00€
Atlikti apmokėjimą už prekes pristatymo metu kurjeriui galite grynais arba banko kortele. Omniva paštomatuose apmokėjimas galimas tik banko kortele.
Prekių prieinamumo statusų paaiškinimas:
Parduotuvėje Vilniuje YRA – prekę turime parduotuvėje Vytenio g. 20, Vilniuje ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Parduotuvėje Kaune YRA – prekę turime parduotuvėje Pramonės pr. 4D, Kaune ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Centriniame sandėlyje YRA – prekę turime sandėlyje, pristatome per 1-2 darbo dienas, atsiimti vietoje galimybės nėra;
1-2 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 1-2 darbo dienas;
2-3 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 2-3 darbo dienas;
3-5 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-5 darbo dienas;
3-7 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-7 darbo dienas;
Laikinai Neturime – prekių vietoje neturime, tačiau galite užsisakyti pranešimą elektroniniu paštu, kai prekė bus sandėlyje.