DJI Care Refresh 2-ear Plan (DJI RS 3 mini) kodas
Prekės kodas: CP.QT.00006685.01
Prieinamumas: Prekių pristatymas 4-6 d.d.
Planuojama gavimo data po užsakymo: 2025-02-18
Be mokesčių: 62.81€
DJI Care Refresh – tai jūsų įrenginio apsaugos paslauga, kuri per dvejus metus už nedidelį papildomą mokestį pakeis keturis kartus sugadintą įrangą. Ji apima žalą, atsiradusią dėl susidūrimo arba gaminio sąlyčio su vandeniu, be kita ko. Tada sugadinta įranga bus pakeista nauju arba lygiaverčiu įrenginiu. DJI Care Refresh galima suaktyvinti tik vieną kartą per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo įjungimo). Taip pat yra galimybė pratęsti draudimą dar metams (iš viso 3 metams) – tereikia įsigyti papildomą metinį planą. Be to, aptarnavimo laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.
DJI RS 3 MiniDJI RS 3 Mini serijos įrenginių kiekvieno pakeitimo kaina pagal DJI Care Refresh yra 209 PLN.*
*Jei pranešama tiesiogiai gamintojui, pakeitimo suma gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.
Pratęsta garantijaTokių įrenginių kaip DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI naudotojai RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine ir DJI Action 2 taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei per „Care Refresh“ paslaugos galiojimo laikotarpį nepasinaudosite pakeitimo parinktimi, kaip atlygio dalį gausite pratęstą garantiją dar metams.
Kaip suaktyvinti DJI Care Refresh1. Kodas turi būti suaktyvintas šiuo adresu: https://support.dji.com/care/active .
2. Aktyvinimo proceso metu pateikite Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (esantį tiesiai ant gaminio) ir aktyvinančio asmens informaciją (vardą ir pavardę, el. pašto adresą).
3. DJI Care Refresh paslauga bus suaktyvinta ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. Patvirtinimas apie DJI Care Refresh aktyvavimą bus išsiųstas el. paštu. Jūsų įranga jau saugi!
Nelaimingo atsitikimo atveju1. Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą Vokietijos DJI servisui su pastaba, kad buvo nupirkta DJI Care Refresh paslauga.
2. Naudotojas gauna remonto sąmatą ir pagal ją nusprendžia, ar remontuoti/pakeisti už mokestį, ar per DJI Care Refresh.
3. Pasirinkęs DJI Care Refresh parinktį, vartotojas sumoka keitimo mokestį ir gauna kitą vienetą.
4. Pakeistai prekei bus teikiama pirmenybė pristatont vartotojui su nemokamu pristatymu.
DJI Care Refresh neapima1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga.
2) Pavogti ar palikti gaminiai.
3) Papildomi priedai.
4) Tyčinis prekės praradimas.
5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio funkcionalumui.
6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl force majeure.
7) Gedimai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio patobulinimu arba našumo gerinimu.
9) Gedimai, atsiradę dėl modifikacijų, neatitinkančių vartotojo vadovo rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo.
10) Gedimai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Prekių atsiėmimas iš parduotuvių
Prekių atsiėmimas per 1 - 4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos (jeigu prekės yra vietiniame sandėlyje).
Prieš atvykstant, prašome sulaukti pranešimo apie užsakymo paruošimą.
Vilniaus parduotuvės adresas: Vytenio g. 20, LT-03229 Vilnius, Lietuva
Kauno parduotuvės adresas: Pramonės pr. 4D, LT-51329, Kaunas, Lietuva
Pristatymas Jūsų nurodytu adresu
Priekių pristatymas vykdomas per kurjerį Venipak ar į Omniva paštomatus. Priklausomai nuo prekės prieinamumo, užsakymai vykdomi 1 - 3 darbo dienas. Užsakymai pateikti iki 13h išsiunčiami tą pačią darbo dieną.
Pristatymas per kurjerių tarnybą (1-2d.d.) yra 4.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 150€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Venipak paštomatus (1-3d.d.) yra 2.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 50€ - pristatymas nemokamas.
Pristatymo kaina į Omniva paštomatus (1-3d.d.) yra 3.90€, jeigu pirkinių krepšelio suma viršija 70€ - pristatymas nemokamas.
Pasirenkant apmokėjimo būdą pristatymo metu +2.00€
Atlikti apmokėjimą už prekes pristatymo metu kurjeriui galite grynais arba banko kortele. Omniva paštomatuose apmokėjimas galimas tik banko kortele.
Prekių prieinamumo statusų paaiškinimas:
Parduotuvėje Vilniuje YRA – prekę turime parduotuvėje Vytenio g. 20, Vilniuje ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Parduotuvėje Kaune YRA – prekę turime parduotuvėje Pramonės pr. 4D, Kaune ir jas galima atsiimti/nusipirkti vietoje tą pačią dieną;
Centriniame sandėlyje YRA – prekę turime sandėlyje, pristatome per 1-2 darbo dienas, atsiimti vietoje galimybės nėra;
1-2 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 1-2 darbo dienas;
2-3 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per trumpą laiką – 2-3 darbo dienas;
3-5 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-5 darbo dienas;
3-7 darbo dienos – prekių vietoje neturime, tačiau jos pristatomos per ilgesnį laikotarpį – 3-7 darbo dienas;
Laikinai Neturime – prekių vietoje neturime, tačiau galite užsisakyti pranešimą elektroniniu paštu, kai prekė bus sandėlyje.